August in Athens. A time to escape. In the city center, the residents of an apartment block prepare to get away. Their final summer escape. In the blistering summer heat they journey to different parts of the Greek mainland. A journey that will unsettle their lives and bring them face-to-face with critical choices. In their absence a 17 year-old burglar on the run from the police invades the empty apartment block.