The adventures of six young Bulgarians whose lives intersect during the course of a summer spent on one of the last remaining wild and empty beaches on the Black Sea coast. They have all abandoned the city and left their worries and problems behind them - disagreements with parents, break-ups, financial straits.... In the virginal natural surroundings they try to find a temporary paradise and freedom, but life will find a way to get back to them.