Mariken Halle first asked around her neighborhood if she might make a school film about one of her neighbors. When that didn’t work, she and her small film crew began addressing people on the streets of Göteborg. How would they imagine a movie that they would want to star in? The results were far from fantastic – she encountered dismissively amused responses and boring, confused ideas. But some of the people she talked to were different. They try getting into their “life role” – and she begins to direct them....