A young scientist, Andreas Karamanolis, starts to follow the singer Katia, who not only sparks off Andrea's revolution but also draws him into her strange world. On Katia's farm, Andreas lives in a totally absurd environment. He seems to live in a dream, but often dreams can become nightmares...