A young woman is trapped by the mistakes she has made in her life and struggles to free herself from their stranglehold. Despite her efforts to gain lost time she doesn't make it and asks the man she once loved to save her. A message of life and love must triumph over the toughest barriers and the greatest distances in order to reach its recipient.