Eugenia and Vicky work, are married and have some children. Their husbands, Philippos and Manolis, love them and try to help them but... Results: they all take it out on the kids. Solution: Eugenia and Vicky decide to live in the same house. To their surprise they discover that life is easier and their relationship with the kids improves. What do Philippos and Manolis think about this situation?