Two shots fired in the middle of the night disrupt the life of Mary. The faceless killers shoot dead her husband and son. As a police officer in the district of Toronto, she chooses the path of revenge, hunting down the killers and masterminds. Like in a contemporary western, her journey takes us to the Argentinean/Bolivian border, to ‘another world’.