Somewhere on isolated mountainous plain. Johann has taken over his father’s farm, devoting all his time and energy to his work. Surrounded by a struggling community and a natural landscape that has taught him all he knows, his heritage is his entire life. As autumn goes and winter comes, a barn burns to the ground and jeopardizes the fragile balance of the farm's survival. The story of a man trying to love the world he belongs to one last time, as hard as he can, before it sinks into darkness.