Two families: the wealthy Delafranga and the poor Bisbiki. Most the story takes place during the decade '60-'70, where we have two flashbacks: the Occupation and to the turn of the 20th century. Working class guys, lawyers, femmes fatales, sunken ships, marriages of convenience and much more...