In another lifetime, a Spanish couple take drugs and teleport themselves through their television set. A troubled young man travels through the countryside and meets a lost woman. During the trip, they discover a museum housing the expatriated paintings of the most important Filipino artist of the revolution. Eventually, the Spanish couple disappear. Inspired by one of the earliest teleportation accounts, which happened between the Philippines and Mexico during the colonial period.