A maniac is on the loose, viciously murdering young women and hiding their bodies. Jake Summers has been having a passionate affair with the beautiful wife of his best friend, Chad. When she is brutally murdered, Jake helps him to claim the life insurance money. But heartless insurer L T Harvey reminds them that the corpse is missing - no body means no proof and no pay-out!