Serbandi, an immigrant to Sweden from the Middle East, used to be a man of respect. Now, running a small catering business, he struggles to make ends meet. Of course, his home life isn't any better: he has a tease of a wife, a promiscuous daughter, and a stripper sister. Now all hell seems to be breaking loose!