Laura, 19, a first-year university student, desperately wants to do well in school. Despite a part-time job, she is unable to make ends meet and becomes so short of funds that one desperate evening, having run out of options, she goes so far as to answer an ad on the Internet. 'Joe, 57, seeks female student for tender moments. One hundred euros an hour.' Just this once, she promises herself. Three days later, Laura is in a hotel room with Joe. And the spiral begins.