Kiko, Gilles and Pera rob a bank and prepare to flee with 45 million euros in three Vuitton bags. Upon leaving the bank, they discover with amazement that Titi, the gang's driver, and his Fiat Panda are nowhere to be seen. Kiko, the brains of the masked trio, can think of no better place to hide from the police but in a police station!