Isabelle, the Human Resources Director of a large cruise company, has made the mistake of choosing her boss as lover. Before setting off on the maiden journey of the fleet's flagship, he decides to disembark her from his life and from her job! Some women take revenge with poison, firearms, or slander. Isabelle chooses Rémy, a flamboyant job seeker who has failed at everything on earth and who wonders whether he'll have better luck at sea. She hires him as an entertainment host. On board this palace of the seas, Rémy reveals himself to be the CEO's and cruise director's worst nightmare. Then, little by little, his life changes just as it changes those of everyone who crosses his path.