Three-star chef Ferran Adrià is widely considered the best, most innovative and craziest chef in the world. In his kitchen, that which was once familiar disintegrates. Each year his restaurant El Bulli closes for half a year – time for Adrià and his team to retire to his Barcelona cooking laboratory to create the new menu for the coming season. Anything goes – except copying oneself.