Strangers Julio and Julia wake up beside one another in Julia’s apartment, groggy, hungover and unsure how they met. Julia is about to send Julio on his way when both notice the uncanny silence gripping Julia’s downtown neighbourhood. Looking out the window, they see Madrid’s skyline dotted with enormous spaceships. The only other person left in the building is Julia’s fawning and somewhat creepy neighbour, Ángel, who explains that there’s been an exodus of people fleeing the city. When Julia’s boyfriend Tipo shows up — having now shifted into survivalist mode — the dynamics between the four reach heady extremes. Attempting to hide their apparent one-night stand, Julia and Julio convince Tipo that Ángel is an alien and must be ejected.