An eastern European bricklayer looking for work is befriended by a young woman who has retreated into silence and lives with a middle-aged priest. The priest is at war with his sister, the young woman is running from her past and the bricklayer is simply trying to survive, but as their lives intermingle, emotions bubble to the surface.