Sandeman is the biggest and most feared crime lord in the economically depressed and ravaged city of Liverpool. But an unexpected event is about to cause his kingdom to crumble. For when his beloved wife Mandy is shot dead in a mugging incident, Sandeman is convinced it was really premeditated murder. Consumed by grief and determined to learn the truth behind his wife's shocking death, Sandeman's rage only agitates other long festering rivalries and bitter resentments. And most of those emanate from inside his close-knit family.