In the mountains a man and a woman meet. Manfred is an alpine guide, introverted and scornful, who has been abandoned by his wife and children; Marina is a young mother on holiday with her child. One night something happens in her apartment and Manfred intervenes, taking the injured little boy to hospital. From then on the man will seek an unmentionable truth, which Marina has been hiding from everyone, even her husband, while she will guess the family secret which is the source of Manfred’s hatred of women. With a rage and desire never felt before, the two discover the root of a strong link which they will be unable to control or develop. Fifteen years after that holiday, Marina will return to that mountain-hut in winter, looking for Manfred.