Anne, a discreet and secretive young woman, slips through her life like a shadow. Dividing her time between her job and domestic activities, she leads a solitary, uneventful existence and finds contentment in it. This ghostly life could go on for a long time. But one day, Anne receives an unexpected visit: a bird flies into her apartment.