Four different women, linked by a common crime: infanticide. Inside a prison psychiatric hospital, they spend their time serving their sentence which is mainly internal: that feeling of guilt for an action that has wiped out their lives. From this forced co-habitation, which in turns generates suffering from seeing one’s guilt reflected in others, friendships are born, fragmented confessions emerge and some form of partial comfort arises, which never fully consoles but which makes these women look like guilty innocents.