Johan lives with his wife in the eastern suburb of Stockholm. Anna lives there too, with her husband and nine-year-old daughter. They do not know each other, but a car accident – which involves Johan and causes the death of the little girl – will totally devastate their lives, inexorably influencing their future, beyond all foreseeable developments.