Castel Volturno, 30 km from Naples. A Camorra commando breaks into a tailor’s shop managed by African immigrants, wildly shooting and killing six black men. Yssouf, a young immigrant, thus decides to break with his uncle Moses, who after promising him a better future in Italy as an honest artisan turned him into the cynical leader of the local coke-dealing scene. The young Germain, the singer Asetù and the prostitute Suad round out this story blurring fiction and reality, which seems like the pages of a contemporary crime novel on a contemporary man trapped in a daily struggle for survival.