50-year-old Louise Wimmer is adrift. Her comfortable life is turned upside down when a painful separation and an unexpected crisis leave her immersed in debt and homeless, forcing her to sleep in her car. Her job as a hotel maid is not enough for rent or for paying off her debts. However, Louise keeps fighting for a better future. Refusing even the help of friends and a man who truly loves her, she will nevertheless find the strength to build a new life for herself.