A man comes home at a time he’s never come home before and for a moment it seems to him that he has walked into the house of a stranger, empty and silent at a desolate midday hour. A man comes home like a tourist and observes anew those things that make up his life. The parking lot, the stairs, the full mailboxes. A man comes home and walks into his life at a time he’s never been inside it, observing it with the eyes of the child he once was. And, once again, it is filled with mystery and magical hideouts. The corridors, the passageways, the boiler rooms. A man stands by and observes his own life from the outside. But is this life still truly his own?