Craig is a college student with a business plan. He and six friends have broken into a derelict asylum to stage the party of the year - and get rich in the process. With DJ Lux on the decks, Lee's spectacular light show and sexy Victoria pouring the drinks, how can they fail? But as the team set up, things start to go horribly wrong. Sarah becomes convinced that they are not alone, and as the panic rises the asylum begins to take on a life of its own.