Mike and Ritch are closely bound by the dark secrets of their mutual past. It's been ten years since they last saw each other, but neither is able to forget what happened. Mike spent those ten years in prison, while Ritch has now matured to young manhood. Seemingly by chance, they meet again, but time has changed many things. Their feelings for each other are equally dominated by repulsion and attraction, an emotional contradiction that drives them to despair.