Johan is a twenty-something with no particular ambitions in life who is living with his wife Karin on a farm run by his father Henrik. Henrik wants Johan to take over the farm some day, but while he's willing to work there until something better happens along, he's not sure he wants to make it his life's work. But John's problems with Henrik are small potatoes compared to his troubles with Karin.