With this film Victor Kossakovsky grants himself a childhood wish. Haven’t we all asked ourselves as children where we would come out if we dug a tunnel right through the centre of the earth? Haven’t we all wondered at some point what was happening just at this moment beneath our very feet at the other side of the planet? In this film those reveries turn into reality. In breathtaking images and a stunning montage we go on a trip to the world’s rare inhabited land-to-land antipodes.