The chilling story of disturbed office worker Rob (Chris Brooklyn) who lives alone in semi-darkness in a house he has insulated against the realities of the outside world by covering all the windows in newspaper. Unable to form a relationship on a 'normal' level, Rob instead inhabits a fantasy world of his own creation, fuelled by his isolation and prodigious appetite for pornography.