The mysterious connection across decades between two women confronting the consequences of desire. Caught in a loveless Manhattan marriage, abused and frustrated Wally obsesses over Wallis Simpson, the stylish American divorcee who captured the heart of Edward VIII who abdicated the throne as King of England. As the Duchess of Windsor, Wallis spends the rest of her life in the glare of celebrity exile. Inspired by the Duchess’ determination to pursue love in the face of social exile, Wally escapes into the arms of another man whose love sets her free.