2041. Alex, a renowned cybernetic engineer returns to Santa Irene to carry out a very specific mission for the Robotic Faculty: the creation of a child robot. During the ten years that he has been away, life has moved on for his brother David and for Lana, who after his departure, got her life back together. By coincidence Alex’s routine is altered in an unexpected way by Eva, who is Lana and David’s amazing daughter. She is a very special charismatic little girl. She and Alex have a special connection from the first time they meet. They set out on a journey together, which will bring them to a revealing end.