A Jeep travels along a nighttime freeway; Senga Wilson is behind the wheel, tired, drawn & tense. In the passenger seat is her daughter Nat; Senga is starting to fall asleep and Nat insists they pull over. Just before they rejoin the freeway, Senga stops at an ATM, while Senga has her back turned, Nat invites a young girl backpacker into the car knowing it will annoy her mother. Nat suddenly disappears.