Inni is Sigur Rós's second live film following 2007's hugely-celebrated “Heima”. Whereas that film positioned the enigmatic group in the context of their Icelandic homeland, providing geographical, social and historical perspectives on their otherworldly music, with uplifting results, Inni focusses purely on the band's performance, which is artfully and intimately captured by French-Canadian director Vincent Morisse. Interweaving archive material from the band's first ten years with the sometimes gossamer light, sometimes punishingly intense, concert footage, Inni is a persuasive account of one of the most celebrated and influential rock bands of recent years.