After 10 years in Moscow, broke thug Hamro returns to his native Tadjikistan village to tend to his dying mother Halima. Khamro realizes that he must sell her house and belongings as quickly as possible. His debts are long overdue and the townspeople are as tough as the big city crowd he now frequents. Hamro immediately starts renovations to his mother's house.