Trishna is the daughter of an auto rickshaw driver. She meets Jay, the son of a wealthy property developer, who has come to work for his father in a beautiful heritage hotel in Rajasthan. When Trishna's own father has an accident and is unable to work, Jay offers her a job in the hotel so she can support her family. The two fall in love but the tragedy will likely follow...