On May 7, 2000, in the parking lot of a Ramada Inn in Jacksonville, Florida, 65 year old Mary Ann Stephens is shot in the head before her husband's eyes. Ninety minutes later, a 15 year old Brenton Butler is arrested. For the investigators and media who cover the story, it is just another messed-up youth, just another wasted life.