Gillian cycles away from her old life, changes her name and gets a job picking fruit. Gorgeous bad boy Kev pops a strawberry in her mouth and suddenly anything seems possible. Sister Emily tracks her down and reminds her who she really is and how she must be. Emily is used to having her own way but for once Gillian decides to fight back and a battle of will ensues.