After a Friday night out clubbing, the cautious and introspective Russell wakes up the following morning to find Glen in his bed. While both men envisaged their drunken tryst to be little more than a one-night-stand, in the sober light of day something unexpected happens and the pair sit around and begin to talk. Over the course of the weekend, Russell and Glen get to know each other and begin to discover a connection deeper than anything they had anticipated.