In a remote village in Southern China, under a hundred-year-old camphor tree, Kwok Yun, a thirty-something agricultural worker, copulates with her secret (and married) lover, the local school headmaster. On her way home, she sees a strange stone on the ground. When she picks it up, the world around her turns white, as if illuminated by supernatural light. She faints, and wakes up to find a giant white man with hairy legs who has been bitten by a snake. Yun must have been visited by a UFO.