Wang Han, an 11 year old boy in the province of Ghizhou, is confronted with a runaway murderer. Hiding in the woods, the wounded man persuades Wang Han to help him out. Frightened yet fascinated, Wang Han and his friends accept to keep the situation secret from the law. Meanwhile, strange things are happening at school and the place is crawling with police...