As part of a project for the Centre de Cultura Contemporània de Barcelona, Albert Serra and Lisandro Alonso agree to exchange filmed letters where both engage with characters and conceits from their previous works. Serra revisits Honour of the Knights (Quixotic), moving the cast and crew of the original film to the arid landscape of La Mancha, the original setting for Don Quixote's adventures and misadventures.