The story of Anne, a wife, mother and journalist cur­rently researching an article about student prostitution for the French edition of ELLE magazine. Anne finds herself drawn to two young women: a down-on-her-luck Polish student and a French girl who comes from one of Paris’ many anonymous housing projects. Both women have entered the sex trade for different reasons, and as they open up to Anne, we are allowed glimpses of the reality of their work. Meanwhile, Anne is forced to confront the bourgeois reality of her own life, where her husband seems married to his cellphone and her son to his PlayStation.