Party organizer Janne has just reunited with his former business partner Klas, and is looking forward to the launch of their new high-end night club, Avalon. Janne is constantly accompanied by his recently divorced older sister Jackie, who serves as a kind of Greek chorus/family historian, recounting her brother’s peripatetic career as a nightclub owner, realtor and general man about town. The good times seem to have returned, but when an unfortunate catastrophe occurs, Janne’s chance to relive the eighties may be permanently put on hold. And he soon discovers that Klas isn’t the fun-loving impresario they remember — he has friends and funders who aren’t exactly the forgiving kind.