After 8 years in jail, ex convict Bill Ward is landed with looking after the two young sons he never really knew. Through trial but mostly error he struggles to be a Dad but when the younger boy gets mixed up with his old violent criminal gang, Bill has to prove to the boys what sort of a Dad and a man he really is.