Óscar and María are siblings. He lives in Almeria and works as a security guard. She disappeared without trace over two years ago. When their grandfather, their only remaining family member since their parents died, falls ill, she suddenly reappears. The relationship between brother and sister is loaded with tension and a secret they want to keep hidden at all costs.