Makis, a touter in a steak house and trapped in a plummeting stock market with his life's savings, meets and falls madly in love with Roula, a former Miss Mass Tourism who is now the mistress of Manolas, the wealthy president of the Olympourgiki technical company in which the poor hick has invested.