Karen, a recovering addict, has settled into a successful new life with her husband and young daughter. When Karl, an old boyfriend recently released from prison, turns up unexpectedly, Karen's buried past comes back to haunt her. Karen is forced to go on a road trip and confront a world she thought she'd escaped from if she is to protect her family and her future.