A couple returns to the place they first met, exotic and seductive Goa, in the hope that this holiday will lift them out of the emotional and sexual despondency that their relationship has lapsed into. However, they remain trapped in their pattern of social routine, until their encounter with a beautiful, enigmatic girl initiates a confrontation between husband and wife, which uncovers the secrets they had kept from themselves and each other.